HTML

Utolsó kommentek

Twitter

A Lego vitrinje a Toyfair 2011-en

2011.02.14. 10:46 Kollektor

A filmes szettek lesznek idén többségben a Lego újdonságai között, ami engem éppenséggel nem dob fel. Verdák, Karib tenger kalózai, Spongebob, Star Wars, stb.... inkább kiadnának egy emberléptékű kórházat vagy rendőrségi épületet! Na mindegy. Ettől függetlenül a kalózos szettek kimondottan hangulatosnak látszanak. Persze egyéb, nem-filmközeli újdonságokat is kihoznak, az Atlantis-széria tengeralattjárója impozáns, a City-s kikötői dokkba pedig már most szerelmes vagyok, mint ahogy a Creator óriásrobotjába és faházába is. Rengeteg képet találtok itt az összes szettről.

6 komment

Címkék: lego lego star wars lego city lego creator lego atlantis toyfair 2011 lego cars lego spongebob lego caribbean

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekraktar.blog.hu/api/trackback/id/tr772659865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CED 2011.02.14. 12:31:18

lehet h én vagyok buta. de hol van az a rengeteg kép?

Kollektor · http://jatekraktar.blog.hu 2011.02.14. 16:30:37

@CED: az utolsó mondatban az "itt az összes szettről" egy link, amelyre rá kell kattintani. Erről a szöveg többi részétől eltérő színe vall.

CED 2011.02.14. 16:43:03

Elnézést uram... Telefonon nem látszik.

Llew 2011.02.14. 18:18:05

@Kollektor: nem mindenhol látszik. Nekem egyik gépről ugyan olyan fekete, mint a többi, másikról meg rendesen kék, mint a linkek szokak, pedig mindkettőn ugyan az a firefox megy

Kollektor · http://jatekraktar.blog.hu 2011.02.14. 18:46:29

@Llew: némileg módosítottam a css-t, remélem most már mindenhol ki vannak világoskékkel emelve a linkek.
süti beállítások módosítása