HTML

Utolsó kommentek

Twitter

Szajré - 2011. március 28. Egy figuravadászat eredménye.

2011.03.29. 08:24 Kollektor

Korábban, némi kapkodásból kifolyólag nem bizonyultam túlságosan szerencsésnek abban, hogy pont azokat a Gyűjthető Lego Minifigurákat (mostantól GYÜLEM) vadásszam le, amelyekre a fogam fájt. Úgyhogy ezúttal valamivel több időt szántam a Legós polc előtti ácsorgásra (most éppen az Europarkban található Sparban), illetve a telefonomra letöltött csalólapnak és a figurás zacskók pöttyeinek összevetésére. Ezt az alábbi három zacskót vásároltam, a célom pedig 1 indián törzsfőnök és 2 múmia beszerzése volt (ebben a Sparban csak a 3. széria kapható.) Hogy sikerült-e a zsákbamacska és valóban ezeket a figurákat hoztam-e el, az a "tovább" után kiderül.

Azt kell mondjam, érdemes időt feccölni az ilyesmibe, mert az eredmény pontosan az lett, amit szerettem volna. :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: lego gyűjthető minifigurák

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekraktar.blog.hu/api/trackback/id/tr622780558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása